niedziela, 31 sierpnia 2014


Nazywam się Angelika, mam 17 lat i dopiero zaczynam swoją przygodę z blogowaniem.
Nie będę się rozpisywać, pragnę abyście poznali mnie sami. Powiedzmy, że to wstęp
do naszej znajomości. Mam nadzieję, że zostanę pozytywnie odebrana. Co nie oznacza,
że nie życzę sobie krytyki, o nie. Osobiście uważam, że krytyka i porażka przybliżają
do celu, dlatego nie oszczędzajcie mi rad czy słów dotyczących tego, co zrobiłam
lub robię źle, aczkolwiek dociera do mnie tylko konstruktywne zwracanie uwagi. Wszystkie 

inne docinki są po prostu ignorowane, nie wpływają w żaden szczególny sposób na moje życie,
z tego względu iż wiele przeżyłam, wiele wytrwałam i nikt, kto nie przeżył tego samego,
nie będzie mówił mi mówił jak mam żyć. :)




_________________________________________________________________________________




Znajdziesz mnie tu: / You can find me here:

 Endzoll